Pedagogik Kengash faoliyati rivojini yangi bosqichga ko'tarish
Yaxshi o’zlashtirolmagan va bosqichli nazorat imtixonlaridan o’tolmagan o’quvchilarni sinfdan-sinfga qoldirish
- Ta’lim sifatini yaxshilaydi; - Ota-onalar, ayniqsa, o’quvchilarning ta’lim tizimi oldidagi mas’uliyatini oshiradi; - O’quvchilarning to’liq vaqtlarini ta’lim (to’garak) bilan shug’ullanishlariga erishiladi;
"Umumiy o‘rta ta’lim muassasasining pedagogik kengashi to‘g‘risida"gi namunaviy Nizomning 18-band 2-qismidagi “sinfda qoldirish masalalarini hal etish” mexanizmini ishga tushirish orqali.
Izohlar (1)
Men ham bunga qo'shilaman. Sinfda qoldirish mexanizimini ishga tushurish kerak. Sinfda qolfirilganligi uchun o'qituvchilarni ayblashni to'xtatish kerak. O'quvchini baholashda hamma baholardan foydalanishga ruxsat berish kerak Biror bolaga 2 qo'ysa uni o'qita olmayapganlikda ayblashni to'xtatish kerak