Maktabgacha va maktab ta'limi sohasidagi g'oyalar Beta

Pedagogik Kengash faoliyati rivojini yangi bosqichga ko'tarish

Gʻoya tavsifi

Yaxshi o’zlashtirolmagan va bosqichli nazorat imtixonlaridan o’tolmagan o’quvchilarni sinfdan-sinfga qoldirish

Gʻoya/taklifning maqsadga muvofiqligi

- Ta’lim sifatini yaxshilaydi; - Ota-onalar, ayniqsa, o’quvchilarning ta’lim tizimi oldidagi mas’uliyatini oshiradi; - O’quvchilarning to’liq vaqtlarini ta’lim (to’garak) bilan shug’ullanishlariga erishiladi;

Gʻoya/taklifni amalga oshirish yoʻllari

"Umumiy o‘rta ta’lim muassasasining pedagogik kengashi to‘g‘risida"gi namunaviy Nizomning 18-band 2-qismidagi “sinfda qoldirish masalalarini hal etish” mexanizmini ishga tushirish orqali.

Izohlar (1)

D
Davronbek Ergashev 15.01.2020 06:33

Men ham bunga qo'shilaman. Sinfda qoldirish mexanizimini ishga tushurish kerak. Sinfda qolfirilganligi uchun o'qituvchilarni ayblashni to'xtatish kerak. O'quvchini baholashda hamma baholardan foydalanishga ruxsat berish kerak Biror bolaga 2 qo'ysa uni o'qita olmayapganlikda ayblashni to'xtatish kerak

  • Yo'nalish:

    Taʼlim sifatini yaxshilash
  • Holati:

    Ko'rib chiqilmoqda
  • Muallif:

    A
    Akmal
    Yarbekov
  • Fikr qoldirilgan sana va vaqti:

    16.10.2019 23:37
  • Taqdimot:

  • Ijtimoiy tarmoqlarda bo'lishish:

  • 47 Qo'llab quvatlandi