O’quvchilar tarbiyasini oshirishda 3 tomonlama :”O’qituvchi- ota- ona –psixolog “hamkorligi.
Maktabda tarbiyasi og'ir bolalar bilan ,yoxud ruhiyatida o'zgarish bo'lgan bolalar bilan ishlashda , muammoli vaziyatga yechim topishda faqat o'qituvchi emas, ota- ona hamda maktab psixologi hamkorligida yechim topishga, muammoli vaziyatdan o'quvchini chiqarib olishga birgalikda harakat qilinadi.
Maktabda 3 tomonlama hamkorlik:”O’qituvchi- ota- ona –psixolog “hamkorliginini yo’lga qo’yish o’quvchilar tarbiyasini oshirishda muhim rol o’ynaydi,chunki, o’quvchi o’zini uyda boshqacha tutishi, maktabda yoxud, biror bir darsda boshqacha tutishi mumkin.Yoki maktabda sodir etilgan tartibsizlik, hurmatsizlik, darsni ataylab buzib, o’qituvchining asabiga tegish holatlari kuzatilsa, o’quvchi o’zini oqlash uchun ota-onasiga boshqacha qilib yetkazishi mumkin. Ushbu holda o’quvchi bilan birgalikda o’qituvchi, ota-ona va maktab psixologi hamkorlikda ishlab ,o’quvchini ushbu vaziyatdan chiqarib olishi muhim.
1.Sinf rahbarlar va o’qituvchilar salohiyatini oshirish,"Murabbiylik" va "Sinfni boshqarish" mavzularida o’quv kurslari tashkil qilish. 2.Sinf rahbarlar tomonidan o’tiladigan “Ma’naviyat soatlari” ga eng asosiy dars deb qaralishiga erishish. 3.Ota- onalarnig psixologik bilimlarini oshirish. 4.Maktab psixologlari ishini kuchaytirish.
Izohlar (0)