Maktabgacha va maktab ta'limi sohasidagi g'oyalar Beta

O'quvchi bilim olish darajasini oshirish

Gʻoya tavsifi

O'quvchilar dars davomida bir usuldan emas balki eshitish, ko'rish,fikirlash darajasini oshirish uchun dars davomida og'zaki tushintirish eshitish orqali tushinish ,ko'rgazmalar orqali tushintirish ko'rib tushinish,darsga oid qisqa video ko'rsatish bolalar fikirlab tushinish orqali eshitish,ko'rish markazlarini qo'zg'atib bolalarni o'zlashtirish ko'rsatqichlarni oshirishga erishiladi.uyga vazifani audio mavzuni eshitishni ham qo'shish orqali ko'rib tushinishlari uyda ham amalga oshirishga erishamiz.

Gʻoya/taklifning maqsadga muvofiqligi

Dars davomida bosqichlarga bo'lib tushintirish eshitish markazini qo'zg'alishi orqali .eshitish, ko'rish markazlarini qo'zg'alishi orqali , eshitish ,ko'rish,fikirlash markazlarini birgalikda qo'zg'alishi orqali bolalar fikirlash va darsni o'zlashtirish darajasi ortadi.

Gʻoya/taklifni amalga oshirish yoʻllari

Bu bosqichlarni maktablarda darsni minutlarga bo'lib yani darsni so'rab.Og'zaki tushuntirib.Ko'rgazmalar orqali tushuntirib.Qisqa darsga oid video ko'rsatish va audio darsliklar chiqarib bajarish mumkin.

Izohlar (0)

Izohlar yo'q
  • Yo'nalish:

    Taʼlim sifatini yaxshilash
  • Holati:

    Ko'rib chiqilmoqda
  • Muallif:

    D
    Dilmurodjon
    Isaqov
  • Fikr qoldirilgan sana va vaqti:

    20.03.2021 23:04
  • Taqdimot:

  • Ijtimoiy tarmoqlarda bo'lishish:

  • 2 Qo'llab quvatlandi