Xalq ta'limi sohasidagi g'oyalar Beta

Anglash

Gʻoya tavsifi

Hozzirgi kunda deyarli barcha maktablarda ustoz degan nom hamma narsani hal qilmaydi. Albatta bu nomga munosib bo'lganlarnigina tanlash masalasi asosiy masalalardan biri har bir maktab oldiga qoygan maqsadi yahshi ustoz tanlash va oz kasbiga jiddiy va sitqi dildan qaraydigan kadr tanlash kerak boladi. MAKTABLARni va undagi o'qituvchilarni bola hayotiga tasirini kuchaytirish kerak. Talim sifati talim beruvchining qolidan keladigan imkonyatlarni oshirish bilan oshadi

Gʻoya/taklifning maqsadga muvofiqligi

.Albatta hamma ishda maqsad bo'ladi maqsad sifatli talim.Maktablardan hozzirgi kunda oliy talimga kiruvchilarni oliy darjada tayorlanmayotgani. Ko'pchilik oliy talimga mahsus kuslarga borish bilan kirmoqda vaholangki o'sha kurslarda ham maktabdagi ustozlar talim bermoqda zamonaviy maktab undagi o'quvchilarga oliy talimni kafolatlashi kerak albatta imtiyoz yoki qoshimcha kvota bilan emas bilim bilan

Gʻoya/taklifni amalga oshirish yoʻllari

Ustozlar tomonidan o'quvchilarni harakatga keltirish kerak.Buning uchun ustozga vakolatlarini kengaytirish kerak. Hozzirgi kunda o'quvchilar ustozlarni nima uchun hurmat qilishim kerak degan savolga qoniqarli javob topa olishmayabdi hususan o'sha fanni nima uchun o'ishi kerakligigaham .Maktablarda boshqaruvni erkinlashtirish ijod qilishga va fikirlashga imkon yaratish. Bolalarga tushuntirishni zamonaviy usulardan foyalanish. Maktabdagi ustozlar sfatini oshirish va ularga o'quvchisi bilan muloqotdagi va hayotidagi o'rnini vakolatlarini oshirish

Izohlar (0)

Izohlar yo'q